Na konkurs GEEK w edycji 2025-26 wpłynęło 91 prac, 57 w kategorii „scenariusz gry” i 33 w kategorii „implementacja gry”. Większość zgłoszeń napłynęła od zespołów ze szkół ponadpodstawowych (65). Uczniowie szkół podstawowych nadesłali 26 prac.
W konkursie udział wzięły zespoły z 14 województw. Najwięcej prac otrzymaliśmy z:
- województwa śląskiego – 17 prac,
- łódzkiego – 13 prac,
- dolnośląskiego – 12 prac.
Z 91 zgłoszonych projektów 88 zostało przekazanych do oceny. Tegoroczne prace ocenia aż 19 jurorów, ekspertów z różnych dziedzin: edukacji, informatyki, projektowania gier i cyberbezpieczeństwa.
Wyniki I etapu konkursu ogłosimy już 25 kwietnia o godz. 16:00 podczas finału wojewódzkiego w formule online!
Dziękujemy wszystkim uczestnikom, opiekunom i szkołom za zaangażowanie i pasję w tworzeniu gier edukacyjnych. Konkurs GEEK to nie tylko rywalizacja – to przede wszystkim przestrzeń do rozwijania kreatywności, kompetencji przyszłości i cyfrowej odpowiedzialności.
Organizatorem konkursu jest Sekcja Informatyki Szkolnej PTI.