podstawowe informacje
Sekcja Informatyków w Administracji Publicznej została powołana uchwałą Zarządu Głównego PTI nr 131/XII/17 z dnia 04 marca 2017 r.
Cele:
- podnoszenie etosu zawodu informatyka w administracji publicznej,
- integracja środowiska informatyków administracji publicznej,
- umocnienie pozycji informatyków w jednostkach administracji publicznej,
- promowanie doświadczeń i dobrych praktyk z zakresu zarządzania systemami i działami informatyki,
- działania na rzecz wpisania do Klasyfikacji Zawodów i Specjalności zawodu informatyka,
- zdefiniowanie praw i obowiązków oraz zakresu ochrony specjalistów zajmujących się bezpieczeństwem i utrzymaniem systemów teleinformatycznych
Regulamin Sekcji
Regulamin Sekcji Informatyków Administracji Publicznej
Zarząd
- Adam Mizerski – przewodniczący
- Jacek Orłowski – wiceprzewodniczący
- Tomasz Grzywna – sekretarz
Kontakt i kanały komunikacji
Strona internetowa Sekcji
https://siap.pti.org.pl/
Profil na Facebooku
https://www.facebook.com/groups/siappti/
Kontakt do członków Sekcji
email: siap@pti.org.pl